این روزها جستجوی آنلاین رستوران ها در فضای مجازی و اینترنت به یک روش معمول و رایج تبدیل شده است. بنابراین یک رستوران باید در فضای مجازی و اینترنت حضور پررنگ و قوی داشته باشد. تقریبا اکثر  مردم دارای شبکه های اجتماعی هستند. با توجه به این موضوع، صرفاً  استفاده کردن از رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر بالقوه بازاریابی برای رستوران ها منطقی است. با این وجود، حضور آنلاین تنها به معنای ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی و یا ادغام رستوران شما با سیستم عامل های مختلف تحویل آنلاین نیست، بلکه شامل ایجاد یک سایت اطلاع رسانی درباره رستوران ها نیز می‌باشد.

 

این یک نقطه آغازین ارتباط بین رستوران ها و مشتریان شما خواهد بود.

دقت به این نکات سبب کاهش هزینه های رستوران و همچنین افزایش فروش خواهد شد.

مزایای استفاده از سایت رستوران

در حال حاضر داشتن یک سایت قوی برای رستوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتن سیستم آنلاین به شما در جذب مشتری و تهیه یک CRM قوی از مشتریان کمک می‌کند.

یک وب سایت قوی به رستوران شما این امکان را می‌دهد تا برنامه اپلیکیشن های موبایلی و سفارش آنلاین را برای رستوران خود فعال کنید. سفارش غذابه صورت اینترنتی باعث می‌شود تا شما بتوانید به مشتریانی دورتر از محل رستوران خود خدمات ارائه دهید.

چگونه می توان از سایت رستوران خود برای تقویت رستوران خود استفاده کرد

در اینجا روش هایی وجود دارد که می‌توانید از سایت رستوران خود برای جذب مشتری و همچنین افزایش فروش خود استفاده کنید.

  • حضور آنلاین را افزایش دهید.
  • سفارش آنلاین.
  • نظرات اصلی را دریافت کنید.
  • یک CRM قدرتمند بسازید.

حضور آنلاین را افزایش دهید

 سایت یک رستوران یکی از راه هایی است، که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این امر سبب خواهد شد تا شما با بهترین روش ممکن با مشتریان خود در ارتباط باشید. سایت رستوران باید کاملا آموزنده و بهینه سازی شده باشد و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار دهد. این وب سایت باید به صورت مداوم آپدیت شود، تا مشتریان متوجه تغییرات در رستوران شما بشوند.

 

داشتن یک وب سایت اعتبار رستوران شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مهمترین مواردی که هنگام ایجاد سایت باید رعایت شود عبارتند از:

  • وب سایت رستوران خود را مطابق الگوریتم گوگل سئو کنید. 
  • به مشتریان خود در مورد تاریخچه رستوران خود اطلاعات لازم و کافی را بدهید.
  • مطمئن شوید در وب سایت راه های ارتباطی با رستوران مثل شماره تلفن، آدرس شبکه های اجتماعی و غیره قرار داده شده است.
  • معمولاً مشتریان برای بررسی منوی رستوران از یک وب سایت رستوران بازدید می کنند. از این رو، اطمینان حاصل کنید، که کل منو به وضوح در دسترس است. منوی آنلاین را امتحان کنید و همیشه آن را به روز کنید. از قرار دادن PDF یا نسخه های اسکن شده از منوی رستوران در سایت خودداری کنید، زیرا در این روش ها منو به صورت دقیق مشخص نیست و مشتریان آن را دوست نخواهند داشت. عکس هایی از رستوران، فضای ناهار خوری، ورودی و مشتریانی که در اوقات فراغت در رستوران شما ناهار می‌خورند را بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از رکود سایت، مرتباً  عکس بارگذاری می‌شود. همچنین می‌توانید یک وبلاگ در سایت رستوران خود داشته باشید، که از طریق آن بتوانید دانش مربوط به غذا، رویدادهای اخیر و موارد مشابه را گسترش دهید.

آدرس شبکه های اجتماعی خود را به صورت نماد در سایت خود قرار دهید تا دسترسی به آن ها آسان تر باشد.

سفارش آنلاین

داشتن سایت رستوران، فروش آنلاین شما را به طرز باورنکردنی افزایش می دهد. از این رو، مشتریان برای سفارش از رستوران شما مجبور نیستند، فقط به پلت فرمهای تحویل آنلاین تکیه کنند. از این رو اطمینان حاصل کنید که دکمه سفارش اکنون” قابل مشاهده است و به درستی در سایت شما قرار دارد. عموماً قرار دادن دکمه در گوشه بالا سمت راست، با رنگ های متضاد، توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. فرایند سفارش آنلاین را ساده کنید تا مشتریان بتوانند سفارش را با چند کلیک انجام دهند.

بر طیق بررسی های روانشناسی مشتری، بیشتر مشتریان از یک روند پیچیده ناراضی هستند و ممکن است رستوران دیگری را برای این کار انتخاب کنند ، که این ممکن است ضرر شدیدی برای رستوران شما داشته باشد.

یک CRM قدرتمند بسازید

جزئیات مربوط به  مشتری مربوط به مشتری و سفارشات آن ها را در یک پایگاه جامع اطلاعاتی ذخیره کنید. شما می‌توانید با کمک این بانک اطلاعاتی، از طریق پیام کوتاه و بازاریابی از طریق ایمیل برای تبدیل کردن به مشتریان وفادار، استفاده کنید. 

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت سعی دارد با قرار دادن مقاله های مفید در زمینه راه اندازی رستوران به شما کمک کند تا بتوانید هر چه سریعتر رستوران خود افتتاح کنید، فروش آن را به حداکثر برسانید و هزینه های آن را کنترل کنید.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

خرید تجهیزات آشپزخانه نو یا دست دوم؟ کدام یک به صرفه تر است!

برای راه اندازی رستوران به چه آشپزهایی نیاز داریم

تولیدکنندگان تجهیزات رستوران سربازان جنگ اقتصادی کشور

رستوران ,سایت ,یک ,های ,آنلاین ,مشتریان ,رستوران خود ,سایت رستوران ,رستوران شما ,وب سایت ,های اجتماعی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سید ابوعماد حیدری سِرِه دارالترجمه پارت فروشگاه بیگ سایز کاراگول - KARAGUL کسب و کار اینترنتی طراحی سایت آرکا ژست عکس دل نوشت آموزش زبان C بوطیقا